11 Aralık 2012 Salı

Özel Günleriniz İçin Seçtiğim Yabancı Şarkılar



Kendi düğünümde ben henüz nikah masasına çıkmadan misafirler yemeklerini yerken nasıl bir yemek müziği onlara eşlik edecek diye günlerce şarkı aradım. Keşke dedim bir liste olsada direk copy paste J Ama öyle olmadı maalesef L Ben de karar verdim, bu sıkıntıyı her gelin adayı çekmesin diye sizlere bir liste hazırladım. Umarım sizler için oluşturduğum yemek müzikleri işinize yarar. Kim bilir belki de ilk dans müziğinizi de burada bulursunuz. Bu arada benim ilk dans şarkım  “Elvis Costello’dan - 'She'” J

  • Stevie Wonder - I Just Called To Say I Love You
  • Buika - La Bohemia (Almodovar Soundtrack Collection)
  •  Diana Krall - Fly me to the moon
  •   Louis Armstrong -  What a wonderful world 
  • Clark Anderson - Beyond the Stars
  •  George Michael - Careless Whisper Santana - Maria Maria
  • Norah Jones - Sunrise Tahiyyeh Le Fairooz
  • Bebe - Siempre Me Quedara (Cocaine)
  •  Norah Jones - The Story
  • Frank Sinatra Fly Me To The Moon
  • Dany Brillant-Regarde Moi
  •  Frankie Valli and The 4 Seasons- Can't Take My Eyes off You 
  • Lisa Stansfield - All Around The World - Official HQ Promo Video
  •  Elvis Costello -  She
  • Enrique Iglesias – Bailamos
  • Karla Bonoff- All my life
  • Alexander Rybak - Fairytale
  • Buena Vista Social Club-Chan Chan
  •  Emmy Curl - Mine
  • Buena Vista Social Club- Maroon 5 - She Will Be Love
  • Coldplay - Clocks (Buena Vista)
  •  Portofino
  •  Buika - No habrá nadie en el mundo
  • Sting ft. Buena Vista Social Club-Fragilidad
  • Zaz-Dans Ma Rue
  • Luz Casal- Historia De un Amore


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder