10 Aralık 2013 Salı

Bolluk ve Bereketi Yaşamınıza Çekin!

Yaşamına bolluk ve bereketin gelmesini isteyenleri 3 grupta toplayabiliriz.


A) Bir türlü parayı hayatına çekemeyenler. Bu kişiler ne yaparlarsa yapsınlar para kazanamazlar.
B)Çok parası olduğu halde çalışmayı bıraktığında elindeki paraların yeterli gelmediğini düşünenler. Bu kişiler ömürlerinin sonuna kadar sadece para için çalışırlar
C)Yeteri kadar parası olduğu halde sürekli olarak daha fazlasını isteyenler.


Tüm bu kişiler düşünüldüğünde para hakkındaki düşünce ve duygu kalıplarımız paranın bize gelip gelmeyeceğini ya da gelen paranın ne kadar bereketli olup olmayacağını doğrudan etkiler.


Şimdi yıllar öncesine gidelim ve bilinçaltımıza işlenen para ile ilgili negatifliklere bir göz atalım;
-Paran olursa çevren genişler.
-Çalıp çırpmadan, hak yenmeden para kazanılmaz.
-Para her şeyi satın alır.
-Parasız saadet olmaz.


Bu duyduğumuz ve inandığımız kalıplar ile yolumuza devam ettiğimizde yaydığımız düşük frekanslı enerji önümüze fırsatlar çıkacağı zaman bir set oluşturur. İstediğimiz kadar çalışalım, istediğimiz kadar çabalayalım kafamızdaki para ile ilgili kalıplar aynı olduğu müddetçe asla bolluk ve berekete kavuşamayız. İşte bizler aşağıda vereceğim olumlama cümleleri ile bilinçaltımıza işlenmiş bu kalıplardan kurtulacağız.
Tam tersi bir düşünce kalıbıyla da hiç paranız olmadığı zaman bolluk ve bereket sizinle olabilir. Şimdi Bolluk ve Bereket’i yaşamımıza çekmek için neler yapmamız gerektiğine bakalım.


İNANÇ: İlk olarak yaydığınız enerjinin doğruluğuna inanmanız gerekiyor.
RİSK: Olabilecekler sadece sizin sorumluluğunuzda.
HEDEF: Ulaşmak istediğiniz hedefleri imgeleme çalışması yapmak
İSTEK: İsteklerinizin olması için olumlama cümleleri ile birlikte niyet etmek
İZİN VERMEK: Negatif duygu ve düşüncelerinizin gitmesine şu an itibari ile izin vermek.
GÜVEN: Çalışma sonunda olacak tüm güzel olayları hak ettiğinizi düşünmek
ŞÜKÜR: Var olan haliniz için şükretmek.


Bolluk Bereket Olumlaması


Sevgili Yüksek Benliğim; seni, hayatıma bolluk ve bereketi çekmen için programlıyorum.


Paranın şuan itibari ile her yerden gelmesine izin veriyorum.
Para sevgidir.
Bolluk ve bereket içinde yaşamayı hak ediyorum.
Bolluk ve bereket içindeyim.
Para bana çoğalarak gelir ve ben de kalır.
Harcadığım her para katlanarak bana geri dönüyor.
Parayı adeta bir mıknatıs gibi kendime çekiyorum.
Zengin bir yaşam sürerek başkalarını da zenginleştirmeye niyet ediyorum
Paylaştıkça zenginleşiyorum.
Tüm enerjimi mutluluğa ve berekete yoğunlaştırıyorum.
Evrenden bana gelen bolluk ve bereket enerjisini sevgi ile kabul ediyorum.
İsteklerim oluyor ve ben bunu gördükçe şükrediyorum.



Bu çalışmayı 21 gün boyunca arada gün atlamadan yapmanız gerekmektedir. Yazılan olumlama cümlelerini inanarak ve gülümserek okumanızı tavsiye ediyorum.


Tüm yaşamınızın bolluk ve bereket içinde geçmesi dileklerimle,

Sevgiler
Dicle Aslı Mursaloğlu





1 yorum: